Kontakt oss:
Telefon:
22 39 60 00 hverdager 07-16.
Vakttelefon:
22 39 60 00 hele døgnet – tastevalg 9.
Oppstår det en kritisk situasjon etter klokken 16, bistår vi deg gjerne på vår vakttelefon.
E-post:
onninenpost@onninen.com
Adresse:
Postadresse:
Onninen AS
Postboks 117
2021 Skedsmokorset
Besøksadresse lager og hovedkontor:
Høgslundveien 49
2020 Skedsmokorset
Her finner du informasjon om retur, avvik og reklamasjon:
Fyll ut skjema hvis du har mottatt feil vare, eller feil antall varer. Fyll inn følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- Opplevd feil
- Varenummer, varebeskrivelse og antall
Vi holder deg oppdatert underveis og gir beskjed når saken er ferdig behandlet. Vi gjør alt vi kan for å løse saken innen 24 timer.
Viktig informasjon
Meld fra om feil, eller mangelfull levering innen 7 dager etter du har mottatt varen.
Ved innmelding av transportskader må kopi av fraktbrev merket «skade/mistanke om skade på gods» legges ved. Fraktbrevet skal være signert av sjåfør og mottaker
Hvis varen du har mottatt er defekt, fyller du ut reklamasjonsskjema.
Fyll inn følgende informasjon:
- Kundenummer
- Opprinnelig ordrenummer
- Ønsker du kreditering, ny vare, eller reparasjon av varen?
For å returnere en vare må den være kjøpt hos Onninen og være i original emballasje. Varen må være uten skade. Du har 12 måneders returrett.
For å fylle inn retur-skjema trenger du:
- Kundenummer
- Opprinnelig ordrenummer eller fakturanummer
- Varenummer og antall
Etter du har fylt inn returskjema skriver vi en returordre og sender deg en bekreftelse. Du må selv pakke varen forsvarlig og i færrest mulig kolli. Husk å legge ved returordrebekreftelsen.
Varen blir hentet av vår transportør og du vil få en kvittering på fraktbrevet. Når varene ankommer vårt hovedlager vil vi sjekke om varene er i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Dersom varene ikke er salgbare vil vi kontakte deg. Kreditnota hvor fraktkostnad og returgebyr er fratrukket vil bli sendt deg etter behandling.
Returprosessen reguleres av Onninens generelle salgs- og leveringsbetingelser. Varer som returneres Onninen uten avtale (via innmeldingsskjema eller kundeservice) vil bli returnert og kunden bærer fraktkostnaden.
For detaljert informasjon om retur av lager- og skaffevarer og retur av prosjektvarer, vennligst se
salgs- og leveringsbetingelser elektro, punkt 16, eller salgs-og-leveringsbetingelser-vvs, punkt 16.
Trommelretur
Nå kan du endelig registrere retur av kabeltromler digitalt på kabeltrommel.no (ekstern side). Nettsiden er nå enklere og mer oversiktlig.
Registrer din trommelretur her
Fordeler
- Enkel skanning av tromler som skal i retur
- Oversikt over trommelpriser
- Forutsigbart sluttoppgjør
- Gjenbruk av tromler er bra for miljøet