Onninen kundeservice

Kundeservice hjelper deg med spørsmål vedrørende nettbutikken, retur og reklamasjon, mangelfull leveranse og annet som kan gjøre arbeidsdagen din lettere.

Kontakt oss

Adresse og telefon

Postadresse:
Onninen AS
Postboks 117
2021 Skedsmokorset

Besøksadresse lager og hovedkontor:
Onninen
Høgslundveien 49
2020 Skedsmokorset

Besøkstid:
Hovedkontor: hverdager 8–16

Hovedlager varemottak: hverdager 07–15
Hovedlager åpningstider for kunder:
mand-torsdag 06–22, fredag 06–21

Telefon:
22 39 60 00 hverdager 07–16.

Vakttelefon:
22 39 60 00 hele døgnet – tastevalg 9.
Oppstår det en kritisk situasjon etter klokken 16, bistår vi deg gjerne på vår vakttelefon.

E-post

Ordre/varebestilling: ordre@onninen.com

Spørsmål om e-handel (nettbutikk og EDI): kundesupport@onninen.com

Spørsmål om kreditt: kreditt@onninen.com

Onninenskolen: onninenskolen@onninen.com

Andre henvendelser: onninenpost@onninen.com

Tilbudsforespørsel og informasjon om produkter og pris:

Installasjon:
Nord: regionnord@onninen.com
Østlandet: regionost@onninen.com
Vest: regionvest@onninen.com

Industri: Industri@onninen.com

Samferdsel: Samferdsel@onninen.com

Maritime: sh-trading@onninen.com

E-verk: Infra@onninen.com

Her finner du informasjon om retur, avvik og reklamasjon:

Fyll ut skjema hvis du har mottatt feil vare, eller feil antall varer. Fyll inn følgende informasjon:

  • Kundenummer
  • Ordrenummer
  • Opplevd feil
  • Varenummer, varebeskrivelse og antall

Vi holder deg oppdatert underveis og gir beskjed når saken er ferdig behandlet. Vi gjør alt vi kan for å løse saken innen 24 timer.

Viktig informasjon

Meld fra om feil, eller mangelfull levering innen 7 dager etter du har mottatt varen.

Ved innmelding av transportskader må kopi av fraktbrev merket «skade/mistanke om skade på gods» legges ved. Fraktbrevet skal være signert av sjåfør og mottaker

Gåtildigitalskjema knapp

Hvis varen du har mottatt er defekt, fyller du ut reklamasjonsskjema.

Fyll inn følgende informasjon:

  • Kundenummer
  • Opprinnelig ordrenummer
  • Ønsker du kreditering, ny vare, eller reparasjon av varen?

Gåtildigitalskjema knapp

For å returnere en vare må den være kjøpt hos Onninen og være i original emballasje. Varen må være uten skade. Du har 12 måneders returrett.

For å fylle inn retur-skjema trenger du:

  • Kundenummer
  • Opprinnelig ordrenummer eller fakturanummer
  • Varenummer og antall

Etter du har fylt inn returskjema skriver vi en returordre og sender deg en bekreftelse. Du må selv pakke varen forsvarlig og i færrest mulig kolli. Husk å legge ved returordrebekreftelsen.

Varen blir hentet av vår transportør og du vil få en kvittering på fraktbrevet. Når varene ankommer vårt hovedlager vil vi sjekke om varene er i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Dersom varene ikke er salgbare vil vi kontakte deg. Kreditnota hvor fraktkostnad og returgebyr er fratrukket vil bli sendt deg etter behandling.

Returprosessen reguleres av Onninens generelle salgs- og leveringsbetingelser. Varer som returneres Onninen uten avtale (via innmeldingsskjema eller kundeservice) vil bli returnert og kunden bærer fraktkostnaden.

Gåtildigitalskjema knapp

For detaljert informasjon om retur av lager- og skaffevarer og retur av prosjektvarer, vennligst se
salgs- og leveringsbetingelser elektro, punkt 16, eller salgs-og-leveringsbetingelser-vvs, punkt 16.

Trommelretur

Nå kan du endelig registrere retur av kabeltromler digitalt på kabeltrommel.no (ekstern side). Nettsiden er nå enklere og mer oversiktlig.

Registrer din trommelretur her

Fordeler

  • Enkel skanning av tromler som skal i retur
  • Oversikt over trommelpriser
  • Forutsigbart sluttoppgjør
  • Gjenbruk av tromler er bra for miljøet

Her kan du lese mer om hvordan du går frem

Her finner du kontaktinformasjon for din region:

KontaktinformasjonRegNordPDF2
KontaktinformasjonRegOstPDF2
KontaktinformasjonRegVestPDF3